سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
فروتنی، زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

پرکارترین مقام عالی رتبه دنیا

انجام بیش از950سخنرانی رسمی ،56سفر خارجی و مجموعا بازدید از 32 کشور مختلف دنیا، برگزاری بیش از20 ملاقات عمومی و ویژه با دانشجویان، حضوردر 99 کنفرانس خبری داخلی و 44نشست خبری در خارج کشور ، 11مصاحبه تلویزیونی زنده با شبکه های داخلی وده مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر و55مصاحبه اختصاصی بارسانه های خارجی و...

در حالیکه دقیقا 44 ماه از انتخاب دکتر احمدی نژاد به ریاست جمهوری می گذرد، حجم سنگین فعالیت های وی، رئیس جمهور ایران را به پرکارترین مقام عالی رتبه در جهان تبدیل کرده است.

انجام بیش از 52 سفر استانی و بازدید حدود 500 شهر بزرگ و کوچک در کشور علاوه بر سفرهای مکرر به برخی مناطق نظیر قم، مشهد و عسلویه در مدت کمتر از چهار سال، بخشی از کارنامه سنگین فعالیتهای دکتر احمدی نژاد را تشکیل می دهد.

انجام فعالیت متوسط 16 ساعت در روز، استفاده از ایام تعطیل برای سفرهای کاری و ملاقات با مردم، حضور در مجامع عمومی و انجام بیش از سه هزار ملاقات کاری در طی مدت مذکور، از نظر کمی بیش از دو برابر فعالیت یک رئیس جمهور به طور عادی است. برگزاری دو جلسه طولانی با اقتصاددانان منتقد دولت و همچنین جلسات تخصصی با فیلمسازان، پژوهشگران و اصحاب رسانه از ابتکارات ارتباطی رئیس جمهور محسوب می شود.

گفته می شود آغاز ساعت کاری رئیس جمهور از 6 صبح با صرف صبحانه کاری با ملاقات کنندگان آغاز و عمدتا تا ساعت 22 شب ادامه دارد.

 

توهین بی سابقه به مریم مقدس (س)

”لیئور شلاین“ مجری صهیونیستی شبکه ده تلویزیون صهیونیستی در برنامه خود گفت: مریم عذرا نبوده و مسیح از بی پدری خود خجل بود.

گفتنی است این اهانت در پاسخ به انکار حادثه هولوکاست توسط تعداد از چهره‌های دینی سرشناس مسیحیت رخ داد. ”لیئور شلاین“ در ادامه افزود: انکار هولوکاست توسط این کشیشان نشانه تناقض شدید میان دین یهود و مسیح است.

وی در ادامه گفت: از همین رو تصمیم گرفتم به آنان پاسخ دهم و فقط به نمایان کردن خشم خود اکتفا نخواهم کرد بلکه دین نصرانیت را نیز محکوم می کنم.

”شلاین“ همچنین افزود: هر کسی که بگوید مریم عذرا است، درغگو به حساب می‌آید. حرف‌های پاپ و کلیسای واتیکان را باور نکنید. مریم، مسیح را از طریق همکلاسی خود در سن 15 سالگی در مدرسه باردار شد!

 

یک بیانیه با دو امضا

در حالی که طیف انگشت شمار افراطیون دانشگاه امیرکبیر سعی در القاء نارضایتی عمومی از دفن شهدای گمنام در این دانشگاه داشته و در سایت های خبری خودنظیر خبرنامه امیرکبیر مخالفت خود  با تدفین شهدا را اعلام کرده اند! انتشار دو بیانیه همزمان با عنوان تجمع و اعتراض دانشجویی که یکی از سوی انجمن اسلامی (طیف غیرقانونی دفترتحکیم) و دیگری  از سوی دانشجویان سوسیالیست در دانشگاه منتشر گردید، پرده از پشت پرده این جمعیت خیالی برداشت.

این دو متن  که بسیار ناشیانه و عجولانه تنظیم شده بود دقیقاً دارای یک محتوا بوده و تنها مورد اختلافی آن امضای پای بیانیه هاست. این در حالیست که  انجمن منتسب به طیف غیرقانونی تحکیم خود را منتسب به  پایگاه لیبرالیستی غرب می داند و اعلام می کند که با طیف موسوم به چپ در تعارض ایدئولوژیک است. انتشار این دو بیانیه یکسان که  ناشی از دستپاچگی اتاق فرمان واحد این گروههاست نشان می دهد که اینگونه جریانات، کانون وابستگی یکسانی  دارند و تابلوهای متفاوت فقط برای رد گم کردن است.

 

چهار هزار وهابی در ایران

دولت عربستان در ادامه اقدامات ضدشیعی و ضد ایرانی خود با هماهنگی کشورهایی چون آمریکا و انگلیس، اقدام به بسیج چریک های وهابی در ایران کرده است.

به گزارش شیعه نیوزبه نقل از انتخاب ، اخیراً 4 هزار نفر از روحانیون وهابی تحت عنوان طرح هجرتوارد ایران شده است.

بنابراین گزارش، این افراد که در چچن آموزش دینی و چریکی دیده اند، فعالیت های تبلیغی خود را در روستاها آغاز کرده اند. این گروه برای بیست هزار پایگاه تبلیغی روستایی برنامه ریزی کرده و وسایلی چون دوربین و برخی وسال جاسوسی دراختیار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری انتخاب، اقدمات ضدشیعی دولت عربستان پس از آن علیه ایران قوت گرفته که شنیده شده ملک عبدا... پادشاه این کشور بودجه ای هنگفت برای این اقدامات ضد ایرانی قرار داده است.

کلارک: آمریکا و اسرائیل جنایتکار جنگی ‌اند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، ”رمزی کلارک ” دادستان سابق آمریکا در سخنانی تلویزیونی گفت: اقدامات آمریکا در عراق و اقدامات اسرائیل در نوار غزه مطابق قوانین و موازین بین‌المللی جنایت جنگی است.

وی افزود: آمریکا به طور مداوم در تلاش برای تضیعف منشور دادگاه بین‌المللی محاکمه جنایتکاران جنگی به منظور کاستن از فعالیت و اثرگذاری آن است. کلارک تصریح کرد: آمریکا برای رسیدن به این هدف خود اقدامات بیشماری انجام داده که از جمله متقاعد کردن بیش از یکصد کشور برای عدم پیوستن به این دادگاه است تا از این طریق از محاکمه جنایتکاران جنگی آمریکایی و اسرائیلی در آن جلوگیری کند.

در همین حال، ”فرانسیسن بویل ” کارشناس حقوق بین‌الملل گفت که نمی‌توان دادگاهی بین‌المللی برای محاکمه جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی و جنایتکاران جنگی آمریکایی از طریق شورای امنیت تشکیل داد زیرا آمریکا برای جلوگیری از تشکیل آن از امتیاز وتو استفاده خواهد کرد.

بویل پیشنهاد کرد که مجمع عمومی سازمان ملل متحد از اختیارات خود مطابق فصل 22 منشور این سازمان برای تشکیل هیئتی فرعی استفاده کند تا این هیئت مسئولیت تشکیل این دادگاه را برعهده بگیرد.

وی همچنین خواستار تعلیق مشارکت رژیم صهیونیستی در فعالیت‌های مجمع عمومی سازمان ملل شد و گفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از هرگونه اقدام یا محکومیتی علیه این رژیم هر کاری می‌کنند.

در همین حال، ”فرانسوا اوتار ” بنیانگذار دادگاه بین‌المللی ملت‌ها نیز رفتار رژیم صهیونیستی را غیرانسانی و مجرمانه دانست.

 

فعالیتهای ستاد انتخاباتی خاتمی

خرید و اجاره روزنامه و راه اندازی سایت در چند ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری رونق می گیرد. سایت تغییرکه از سوی حامیان کروبی راه اندازی شده، از احتمال فعالیت 3روزنامه در خدمت ستاد انتخاباتی خاتمی خبر داد.

به نوشته این سایت، حامیان رئیس دولت سابق در صددند روزنامه کارون را به خدمت بگیرند و از قرار معلوم مذاکرات اولیه در این زمینه انجام شده تا این روزنامه که گستره توزیعش استانی است، به صورت سراسری منتشر شود. به گزارش تغییر در عین حال قرار است روزنامه فرهیختگان هم به عنوان بازوی تبلیغاتی خاتمی کار خود را آغاز کند. فرهیختگان نیز از سلسله نشریات دانشگاه آزاد است که اگرچه امتیاز روزنامه دارد اما مدتی است به صورت هفته نامه منتشر می شود. خبر دیگر نیز حاکی است که زمزمه هایی درباره روزنامه توسعه نیز شده است تا این روزنامه در اختیار ستاد انتخاباتی خاتمی قرار بگیرد. در کنار روزنامه هایی که ذکر آنها رفت چندین پایگاه اینترنتی نیز فعالیت خود را هماهنگ با ستاد انتخاباتی خاتمی آغاز می کنند. در این میان انتشار روزنامه یاس نو نیز همچنان در دست بررسی است. اگر مشکلات این روزنامه حل شود و نظر نهایی دادگاه اعلام گردد روزنامه یاس نو از بعد از تعطیلات به عنوان اصلی ترین تریبون خاتمی و حزب مشارکت فعالیت خود را از سر می گیرد.

 

فعالیتهای ستاد انتخاباتی کروبی

حجت‌الاسلام ابوالفضل شکوری عضو حزب شورای مرکزی اعتماد ملی در گفتگو با فردا؛ گفت: برای شروع فعالیت‌های انتخاباتی، یک شورای مشاورین تشکیل شده‌ که مسئولیت آن با دکتر محسن رهامی می‌باشد و اعضای اصلی شورا 15 نفر هستند که آقایان کرباسچی، عباس عبدی و سلطانی‌فر نیز از اعضا این شورا می‌باشند.

وی در خصوص حضور آقای کرباسچی در شورا گفت: آقای کرباسچی هم‌اکنون عضو ستاد انتخاباتی هستند .

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تأکید مجدد از اینکه آقای کروبی به هیچ وجه از انتخابات کناره‌گیری نخواهد کرد گفت: تا ?? آذر هیچ یک از کاندیداها جز آقای کروبی برای حضور، اعلام آمادگی نکردند و با‌توجه به اینکه آقای خاتمی برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی نمودند و احتمال آمدن آقای میر‌حسین موسوی نیز وجود دارد اما آقای کروبی به هیچ وجه در عرصه انتخابات آتی به نفع شخص خاصی کناره‌گیری نخواهد کرد.


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در یکشنبه 87/12/25 و ساعت 3:25 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

نشریه چشمه
نشریه چشمه
نشریه چشمه / هفته نامه سیاسی فرهنگی خبری / منتشره در دانشگاه فردوسی مشهد صاحب امتیاز و مدیر مسئول : حمیدرضا خداوردی ندرآبادی سردبیر : مهدی عبدی

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 19
مجموع بازدیدها: 205208
فهرست موضوعی یادداشت ها
اخبار هفتگی[23] . اخبار کوتاه[13] . احمدی نژاد[11] . انتخابات 88[11] . پی دی اف نشریه چشمه[10] . PDF[9] . انقلاب اسلامی[8] . امام خمینی (ره)[7] . اصلاح طلبان[7] . سخنان امام خمینی (ره)[6] . شعر[5] . بیانات مقام معظم رهبری[5] . خاتمی[5] . اسرائیل[4] . پی دی اف[4] . کروبی[4] . میرحسین موسوی[4] . هاشمی رفسنجانی[3] . قزوه[3] . قوه قضائیه[3] . میر حسین موسوی[3] . انتخابات[3] . آرمانهای انقلاب اسلامی[3] . آمریکا[3] . حسین موسویان[3] . جاسوس هسته ای[3] . اهل بیت (ع)[2] . دانشگاه آزاد[2] . دولت نهم[2] . اخبار کوتاه[2] . آرمان های انقلاب[2] . 16 آذر[2] . امام علی (ع)[2] . اسلام[2] . اقتصاد[2] . مناظره[2] . لاریجانی[2] . مفسد اقتصادی[2] . رژیم پهلوی[2] . سیاست خارجه[2] . شهید آوینی[2] . فرهنگ[2] . غرب[2] . لیبرالیسم[2] . ماهواره امید . مجلس ششم . مجلس شورای اسلامی . محرم . محمدرضا شاه . محمود احمدی نژاد . مذهبی ها . مسئله هسته ای . مسیح مهاجری . مطهری . مفاخر ملی . غرور ملی . غزه . فتح خون . فرح . فلسطین . فوکویاما . شماره 31 . شهید . شیعه . صادق هدایت . صهیونیسم . طرح وحدت ملی . طنز . عدالت . علم . عماد مغنیه . سیاست خارجی . سید حسن خمینی . سید حسن عاملی . سید حسن نصرالله . سید مهدی شجاعی . شاه . سعادت بشر . سلمان رشدی . مقام معظم رهبری . لبنان . لیبرال دموکراسی . کلانشهر . همایش صدمین سال قانونگذاری . وزارت اطلاعات . یادگار امام . کاخ مرمر . کنفرانس ضد نژادپرستی . نسل سوم . نشریه چشمه . نهج البلاغه . نیروی انتظامی . امام حسین (ع) . اصلاحات . اصولگرایان . اشراف مذهبی . اخبار کوتاه هفتگی . انتخابات ریاست جمهوری . انتظار . انتقاد . انرژی هسته ای . 18 تیر . 22 بهمن . ‏ خلیج فارس . 13 آبان . آرمانهای انقلاب . آزادی . آسیب های اجتماعی . اس ام اس . استعفای میر حسین موسوی . آمریکا . آمریکا ستیزی . آیات شیطانی . رابطه با آمریکا . راه امام . راهپیمایی . دانشگاه فردوسی مشهد . دموکراسی . دهه چهارم . دهه فجر . دوربان 2 . دوربین مداربسته . حکومت . حمله آمریکا . حکومت . حکومت دینی . حکومت مردمی . خودسوزی . پوچ گرایی . بسیج دانشجویی . انگلیس . پیشرفت . تربیت . تروریسم . تمسخر . توهین به اسلام . جامعیت اسلام . جامعیت امام علی (ع) . جامعیت در علوم . جانباز . جمع اضداد بین احساسات . جمهوری اسلامی . جنبش دانشجویی . جنبش سبز . جنگ 33 روزه . حاج رضوان . حسن روحانی .
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه