• وبلاگ : نشريه چشمه
  • يادداشت : با من سخن بگو دوكوهه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با نام خدا

    مدير دردآشنا

    با سلام و احترام؛

    استحضار داريد که تنوع يا تکراري و جزيره اي بودن بسياري از موارد مطالباتي ويژه ايثارگران و آسيب ديدگان جنگ تحميلي? باعث چندصدايي? ضعف? پراکندگي? نوميدي? سکوت يا انصراف بيشتر آنان و حتي موجب کاهش تأثير رسانه هاي پيگير خواست هاي بر حق ايشان شده و نتيجتاً دستآوردهاي فعالان مدني حقوق خادمان و قربانيان جنگ را ناچيز يا راه آنان را دشوار و مقصد را بعيد ساخته است.

    اين کاستي تأسف بار در حالي است که به علت مرور زمان (گذشت 33 سال از آغاز و 25 سال از پايان جنگ و البته شرايط ويژه و فرساينده افراد بازمانده) و قصور مسؤولان ذي ربط? اکثريت بازماندگان جنگ به سن کهولت و ازکارافتادگي رسيده يا در آستانه آن قرار دارند و ضرورت رسيدگي جدي به وضعيت و حقوق آنان از مرز هشدار عبور کرده است.

    بنا بر اين و پيرو پيشنهاد و خواست شماري از يادشدگان و دلسوزان فوريت دارد که با اتکا به مطالعات موجود (تحقيقات ميداني? نظرخواهي ها? گزارش هاي رسانه ها? مکاتبات? رايزني ها و کارشناسي هاي انجام شده) يک تومار سراسري شامل فهرستي فراگير از مهمترين مطالبات برآورده نشده قديم (معوق - مسکوت) و جديد (مطرح شده يا نشده) اين اقشار مظلوم و عمدتاً محروم تهيه و اطلاع رساني و پيگيري شود.

    چنان چه آن رسانه کارآ و توانمند? توليت خواستگاهي (دبيرخانه اي) يا دست کم پشتيباني رسانه اي اين خدمت ماندگار و کارساز را بپذيرد? اين جانب کار اخذ امضاي حداقل 500 هزار تن از ايثارگران و جنگزدگان سراسر کشور را متقبل مي شوم و آن را ظرف مدت دو ماه به انجام مي رسانم.

    اميد است با همت صاحبان رسانه? از اين پس با طرح مطالبات بازماندگان جنگ در چهارچوب قشري و بدون شعار و شعارزدگي? تحقق جامع و سامانمند خواست هاي حداقلي اين جامعه بزرگ و حقدار -اما فراموش شده- آغاز شود و با پيگيري قاطع به سرانجامي رضايت بخش برسد.

    از عنايت? پيشگامي و همراهي شما پيشاپيش سپاسگزارم.
    دعاي خير بازماندگان جنگ? بدرقه راهتان باد.
    چهاردهم تيرماه 1392

    هوشيار سلطاني فر

    همراه: 09123497140
    نمابر: 02177514826
    تهران - صندوق پستي: 1673 / 13145